środa, 7 grudnia 2016

Środek tygodnia 7 grudnia

Hej!
Co tam u was? Nie wiem jak wy, ale ja od poniedziałku mam super humor. Sama się sobie dziwię, ale to chyba dzięki tym codziennym postom, bo cały dzień gdzieś z tyłu głowy mam myśl, że jeszcze mam napisać posta i bardzo się z tego cieszę!

Wstałam dzisiaj rano lekko zbyt późno i wyszłam też za późno i prawie się spóźniłam, ale na szczęście tylko prawie. W szkole było ok, żadnych wpadek ani nic się nie wydarzyło. Po szkole wróciłam do domu i zjadłam sobie taki mały obiad, a właściwie to nie był obiad ale nie ważne. Zrobiłam sobie herbatkę, tą samą co wczoraj i piję aktualnie drugi kubek. Niedługo będę musiała iść i uzupełnić zapasy herbatek. Zrobiłam jeszcze trochę ozdób świątecznych i zabrałam się za lekcje. Odrobiłam technikę, zostało mi tylko nauczenie się na biologie. Co może mi niestety zająć sporo czasu. Zapaliłam też sobie jakiś czas temu kominek z zapachem pomarańczy, woski do kominka też muszę sobie dokupić.

Dzisiaj nie będzie zdjęć pokoju, bo po pierwsze go nie skończyłam a po drugie mam lekki rozgardiasz, chociaż wczoraj sprzątałam.

To by było na tyle z mojego dzisiejszego dnia.
Do zobaczenia,
Izia

2 komentarze:

  1. Masz bardzo fajnego bloga! Od dłuższego czasu wchodzę na niego, a teraz, kiedy wstawiasz posty codziennie, jest jeszcze fajniejszy! Myślę, że powinnaś jakoś rozpromowac swój blog.
    Ostatnio piszesz tylko o tym, że właściwie nic ciekawego nie dzieje się u Ciebie i czasem coś napomkniesz o szkole. Ale wiekszosc twoich czytelnikow tez ma szkole i raczej nie chcialoby czytas o problemach skupiajacych się w tematach okolo szkolnych. Oczywiscie to, co piszesz jest super i mi się milo czyta, ale co bys powiedziała na to, żeby (zwlaszcza w czasie przygotowan do swiat) urozmaicila swoje wpisy lista mi prezentow, ktore mozna podarowac, twoimi tradycjami swiatecznymi, wspomnieniami z poprzednich lat. Co ty na to? To byloby genialne! A jakbys nie miala typowo swiatecznego pomyslu w glowie, moglabys wypowiedziec sie na jakis temat, tak po prostu. Juz kilka takich postow bylo na twoim blogu i bardzo mi sie podobaly! Cóż, rzadko zostawiam komentarze, choc czytam wszystkie twoje posty, ale jak już cos napisze, to dlugo :p
    Pozdrawiam Cię ciepkutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar robić takie bardziej tematyczne posty co do świąt. Ale wcześniej nie miałam zbytnio pomysłów. Dziękuję za pomysły i za komentarz. Cieszę się, że jesteś tu i czytasz każdego posta,
      Pozdrawiam,
      Izia :*

      Usuń