poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Lany poniedziałek :).

Hej!
Jak wam minęły ostatnie dni? U mnie było świetnie :). Dzisiaj rano (5:50) obudziłam się i o 7:10 poszłam oblać z siostrą rodziców :). Potem poszłam do kościoła i po drodze do domu spotkałam koleżankę i umówiłyśmy się, aby jeszcze raz oblać moich rodziców wodą. A potem na mojej klatce schodowej była powódź ;). Wylałyśmy z 9 butelek wody na klatce :).

Wczoraj byłam na śniadanku u cioci, na obiedzie u babci, a na kolacji u drugiej babci :). Ogólnie dostałam bardzo dużo słodyczy i też chustę :).

A oto moi faworyci :)




(sorki za jakość ale ręka mi się trzęsie jak zdjęcia robię)
Moje przygotowania na Wielkanoc były dość niewielkie, a mianowicie kolorowanie pisanek i sadzenie rzeżuchy, więc:


No to chyba na tyle, chociaż mam jedną malutką przygodę do opisania, więc jeśli dziś dobijemy 4 komentarze jeszcze dzisiaj pojawi się kolejny post :). 
Dozobaczonka.

Izia




23 komentarze:

  1. Bardzo apetyczne słodkości, fajnie spędziłaś święta :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty na pewno też bardzo ciekawie spędziłaś święta.
      Pozdrawiam.
      Izia

      Usuń
  2. Ale słodyczy! Zazdroszczę, ja ich nie jadam a jak patrzę na te zdjęcia to aż nabieram ochoty haha!
    milkimary ✖✖ pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słodyczy dużooooo... tylko kto to wszystko zje?...
      Pozdrowionka ;)
      Izia

      Usuń
  3. ile słodyczy! zazdroszczę :)
    obserwujemy :)
    http://lixxfe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację :) Już do ciebie wpadam :)

      Izia

      Usuń
  4. MMm... Moje ulubione słodycze *.*
    Wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No słodyczy dużo, tylko kto to wszystko zje?
      Izia

      Usuń
  6. Wow, dostałaś ogromne ilości słodyczy ;) Tylko wcinać!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tego jest, ale na pewno tak naraz tego nie zjem ;)

      Izia

      Usuń
  7. 4komentarze? Proszę cię :)
    Chyba jestem 15 komentarzem .. Lubię słodycze , choć ich nie jem
    Ps://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com
    Zapraszam do mnie , do zaobserwowania :) Ja już obserwuje cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale tamtego dnia nie było 4 komentarzy. Zaraz zabieram się za pisanie baaaaaaaaaaaaaaardzo długiego posta :). Zresztą zaraz do ciebie wpadam :).
      Izia

      Usuń
  8. 4komentarze? Proszę cię :)
    Chyba jestem 15 komentarzem .. Lubię słodycze , choć ich nie jem
    Ps://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com
    Zapraszam do mnie , do zaobserwowania :) Ja już obserwuje cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodyczeee <3
    Zapraszam do mnie :) : meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń