sobota, 17 grudnia 2016

Prezenty! | 17 grudnia

Hej!
Co tam u was? U mnie jest super, coraz bardziej czuję zbliżające się święta i aktualnie zapaliłam sobie wosk jabłko z cynamonem ^^. Kocha woski i kadzidła ( Mam w planach napisanie posta na temat moich wosków i kadzideł, który prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będzie na blogu).

W ostatnią środę byłam w Auchan po prezenty na klasową wigilie. Miałam bardzo wielki dylemat co kupić za 25 złoty które na to mieliśmy przeznaczyć. Dostałam osobę którą dość dobrze znam i powiem wam, że jakbym dostała kogoś kogo znam słabiej miałabym mniejszy problem. W końcu zdecydowałam się na świeczkę i kule do kąpieli, czekoladę i cukierki.

Dzisiaj również będę te prezenty pakować i zacznę od prezentu który wymagać będzie najwięcej pakowania, a mianowicie prezent dla moich rodziców. Nie mogę wam niestety napisać co kupiłam, bo jest 40% szans, że moi rodzice przeczytają tego posta i byłoby słabo. Ale porobię zdjęcia jak pakuje te prezenty i jutro będą w poście.

Dzisiejszy dzień siedzę w domu, przynajmniej na razie. Jest dopiero 13 mam nadzieję, że uda mi się wyciągnąć rodziców na jarmark w Wejherowie, bo jest od 14 grudnia. Jest tam też lodowisko więc może dzisiaj uda mi się wejść na lód pierwszy raz w tym sezonie. Ostatnią godzinę spędziłam na malowaniu obrazu i oglądaniu filmów na Youtube. Zaraz będę musiała iść po coś na obiad do lidla i w planie mam granie na gitarze i pouczenia się języka Chorwackiego ^^.

Muszę lecieć.
Do zobaczenia,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz