niedziela, 10 lipca 2016

Weekend

Hej!
Co tam u was? U mnie jakoś idzie. Niestety nie pojechaliśmy pod namioty, więc spędziłam ten czas w domu.

Od tego, że tyle czasu byłam w domu posprzątałam cały pokój na błysk, co jest u mnie nie lada wyczynem.

Dzisiaj w sumie nie robiłam na razie nic ciekawego. Obudziłam się, ogarnęłam, zjadłam śniadanie i to w sumie tyle.






Dziś po południu ma  mnie przyjść przyjaciółka i będziemy organizować pewną niespodziankę (niestety nie na bloga). Mam na nią świetny pomysł, nie mogę wam za dużo zdradzić. Po wykonaniu tej niespodzianki na pewno pojawią się jakieś zdjęcia i cały opis wydarzenia :). Na razie tyle musi wam wystarczyć.
To na tyle w tym jakże długim poście,
Do usłyszenia,
Izia



Ps. zdjęcia z zeszłego roku :).

10 komentarzy:

  1. Ja sprzątnie pokoju planuję sobie już od początku wakacji... Ale jakoś nie wychodzi :)
    Czekam na post o niespodziance ^^
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że niespodzianka nie jest na bloga :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bloga również staram się zrobić pewną niespodziankę, ale to dopiero gdy będzie więcej obserwatorów ;)
      Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  3. Oby niespodzianka wam się udała :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzątanie pokoju to nie lada wyzwanie haha :)
    zaciekawiłaś mnie tą niespodzianką :D

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :*
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolne weekendy lubię spędzać w gronie przyjaciół. Czasami zrobimy sobie domówkę, czasami wybierzemy do jakiegoś klubu. Ostatnio byliśmy pierwszy raz w https://hustlerclub.pl/ ale na pewno nie ostatni, bo tak nam się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń