poniedziałek, 31 lipca 2017

Wakacje!

Hej!
Co tam u was? U mnie jakoś to leci, właściwie nie jakoś tylko bardzo bardzo szybko leci...

Chciałabym wam powiedzieć, że wpisów z Chorwacji i Czarnogóry nie będę kontynuować w taki sposób jak wcześniej tylko zbije wszystkie dni/kilka dni w jeden post. Myślę, że będzie to wygodniejsze rozwiązanie. Ostatnio znalazłam zdjęcia z mojej sesji z maja, których nie widzieliście więc w dzisiejszym poście występują właśnie te zdjęcia.

Wiem, że minęła dopiero połowa wakacji, ale ja już nie mogę doczekać się szkoły. W tym roku mam dużo lepszy plan na siebie i lekcje, dlatego myślę, że powinno być lepiej niż w zeszłym roku.

W te wakacje zaczęłam bardzo dużo jeździć na rolkach. Myślę, że w następnym poście będzie trochę zdjęć właśnie z rolek.

Co do mojej wakacyjnej list, udało mi się zaliczyć kilka punktów, lecz jej podsumowanie zostawiam na koniec wakacji. Będzie ono tu zamieszczone.

To by było na tyle,
Do zobaczenia,
Izia



3 komentarze:

  1. Szkoda, że tak rzadko piszesz ;(
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończyłas z blogiem? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jeszcze pewna czy będę kontynuować dalej pisanie tego bloga :/ Muszę to jeszcze przemyśleć na spokojnie. Jeżeli nawet skończę pisać to blog pozostanie.
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń