niedziela, 21 lutego 2016

Opisy Książkoholiczki.

Hej!
Co tam u was? Więc tak wiem dzisiaj niedziela ale wczoraj nie dałam rady wstawić posta więc cóż przechodzimy już do posta...
_________________________________________________________________________________

Pierwszą książką którą wybrałam dla was jest "Dom tajemnic"

Jest to książka przygodowa napisana przez dwie osoby: Chrisa Columbusa oraz Neda Vizzinia. Książka opowiada o przygodach trójki rodzeństwa: Eleanor, Kordelia i Brendan przeprowadzili się do domu w którym kiedyś mieszkał pisarz- Denver Kristoff. Rodzeństwo przeżywa dużo tajemniczych i ekscytujących przygód. Myślę że książka jest przeznaczona i dla młodzieży i dla dorosłych. Polecam tę książkę i mam nadzieję że z chęcią ją przeczytacie.
















_________________________________________________________________________________

To na tyle... Wiem, że mało ale jak na pierwszy raz mam nadzieję że może być. A co do dzisiejszego posta to prosze bardzo...

Więc tak wróciłam dzisiaj od babci u której byłam od środy wieczora. Wczoraj pojechałam do Gdańska do kuzyna u którego bardzo dawno nie byłam. Babcia kupiła nową gofrownice więc jedliśmy gofry. Były przepyszne. Kupiłam sobie nową kolorowankę "Inwazja Bazgrołów". Spostrzegawcze osoby zobaczą mały kawałek kolorowanki na zdjęciu książki ;)
Do zobaczenia jutro,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz