wtorek, 12 stycznia 2016

Dzisiaj i inne bzdury... ;)

Hej!
Co tam u was? U mnie ok. Niestety... koniec semestru (prawie) więc trzeba się zdeterminować. Dzisiaj wtorek (!!!) więc mam gitarę i ogólnie fajny dzień. Miałam tylko 5 lekcji (do 12:30) Więc bardzo, bardzo krótko :).

Ostatnio zyskałam nowe hobby, to znaczy malowanie względem cyfr. W sensie ma się cyfry i się maluje farbkami i wychodzi jakiś bardzo ładny obrazek.I cały czas to robiłam. Rezultaty mojej żmudnej pracy niżej:


Chciałam też napisać jakiś mega dłuuuugi rozdział, ale jednak nie... ponieważ nie mam weny twórczej. Wszystko wina tej beznadziejnej pogody, przynajmniej w moim mieście jest ona nijaka. Przez dwa dni padał śnieg i było go bardzo mało. Kolejne kilka dni padał deszcz, a teraz jest zimno szaro i ponuro.

Mam też do was pytanie (co ostatnio zdarzało się rzadko):

CZY CHCIELIBYŚCIE ABYM ZMIENIŁA NAGŁÓWEK BLOGA?

Jest to pytanie na które bym chciała zobaczyć odpowiedzi w komentarzach :).
To co?,
Do zobaczenia,
Izia

1 komentarz:

  1. Czemu nie?¿ XD
    Nowe nagłówki są ok, ja też muszę na swoim blogu zmienić....


    Ty wiesz kto (XD)
    Pozdrowionka :-*

    OdpowiedzUsuń