czwartek, 24 grudnia 2015

24 grudnia- wigilia!!!

Hej!!!
Co tam u was? Bo u mnie idealnie! Jak wszyscy już wiemy mamy dzisiaj wigilie. Więc jak duża część osób czekałam cały dzień na prezenty. I się doczekałam.
Dostałam:
-Słodycze
-spodnie
-bluzkę/sweter (nie wiem jak to nazwać)
-...słodycze...
-Grę planszową- osadnicy z Catanu.
-Fish-ke (nie wiem jak to się pisze.)
-torebkę
-książkę
-wspomniałam już o słodyczach?

No więc tak zacznijmy od rzeczy pierwszej na mojej liście u góry: słodycze...
Mam ich masę, pod spodem focia ale tylko taka ogólnikowa:



Następną rzeczą na liście są spodnie które za chwilę zobaczycie razem ze sweterkiem:

Kolejna rzecz to słodycze...

Piątą rzeczą na liście jest... gra planszowa:

Następną rzeczą na liście jest (famfary proszę), fish-ka:

Kolejna rzecz na liście to torebka:


















Przed ostatnią rzeczą jest książka:

Ostatnią rzeczą z listy są słodycze!!!:

No więc to wszystko co dostałam dotychczas. Ale i tak myślę, że to dość sporo. Jutro będę wszystko testować więc powiem jak mi się korzysta z każdej z rzeczy.
Do zobaczenia,
Izia


5 komentarzy:

  1. To się pisze „Pennyboard" czy jakoś tak... Jeśli piszesz w skróconej wersji to pisz jak chcesz (np. Fiszka, fishka, fish-ka)(wiem jak to się pisze, bo od jakiegoś czasu chciałam ją sobie kupić :-)).
    Foxy Lady (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pennyboard i fishka to co innego :). Ja akurat mam fishkę :)
      Izia

      Usuń
    2. Kiedyś usłyszałam gdzieś tam, że to to samo... No cóż...
      Foxy Lady

      Usuń
    3. Sprawdziłam w internecie - jednak to to samo... Mi się wydaje, że nazwa „fishka" wzięła się od kształtu tej deski, a „penny board" to jej oficjalna nazwa... Sprawdzę w necie czy mam rację :-).
      Foxy Lady

      Usuń
    4. Fishka/fish board - mały cruiser (taki typ deski), produkuje je między innymi australijska firma „Penny". Nazwa „Fish board" wzięła się od kształtu, a „Penny board" od nazwy firmy :-) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Foxy Lady ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń