czwartek, 7 lipca 2016

Zabieganie ostatnich dni

Hej!
Co tam u was? U mnie wspaniale! Zacznijmy od tego, że w końcu nabyłam to co od dawien dawna chciałam kupić, a mianowicie Misia! Takiego wiecie, dużego do przytulania. Kupiłam go w Auchan, byłam tam wczoraj razem z dwoma przyjaciółkami. W Pepco kupiłam też taki słoik, no i jeszcze zeszyt do tworzenia listy.

Dzięki temu że mam teraz tyle wolnego czasu jeszcze więcej czytam, co u mnie jest średnio możliwe (w sensie czytanie więcej bo i tak zawsze czytam na potęgę). Przez ostatnie dni przeczytałam całą serię "wybrani" i zaczęłam czytać "Sto dni po ślubie".

Mam do was pytanie, czy tylko mi w wakacje dni się wydłużają? Chodzi mi o to, że spojrzę na zegarek jest 12:00, spojrzę później jest 12:15, a czułam się jakby minęła co najmniej godzina? Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale tak właściwie to mi to nie przeszkadza w końcu mam dzięki temu dłuższe wakacje. :)














Już jutro znów jadę na to samo pole namiotowe co ostatnio i tym razem zamierzam wskakiwać do jeziora tyle razy ile to tylko możliwe. Oczywiście zabiorę ze sobą swoich przyjaciół: misia oraz książkę, a także zeszyt z listą i kredki.







Dzisiaj mam w planie jeszcze pomalowanie paznokci i zajęcie się ogarnianiem pokoju.






Mam nadzieję, że ten trochę krótki post wam się podobał, zachęcam do obserwowania bloga i do zostawiania komentarzy. Każdy komentarz jest dla mnie motywacją!
Do usłyszenia,
Izia

13 komentarzy:

  1. Uroczy miś! ♥ Też miewam takie dni w wakacje, kiedy mam wrażenie że czas w ogóle nie mija. Zwykle jest tak gdy siedzę w domu. Natomiast gdy już gdzieś wyjadę i wtedy chciałabym ten czas zatrzymać - leci szybko jak nigdy :D
    Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze ja moje wakacje spedzam w domu i odpoczywam po ciezkim roku szkolnym :D Dodatkowo zazdroszcze ze czas ci tak wolno plynie u mnie strasznie szybko leci! :C
    Mega slodki ten mis! Zycze ci dobrej zabawy na polu namiotowym i zazdroszcze ja jeszcze sie nie kapalam (w jeziorze) w tym roku nadal woda jest zbyt zimna! :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! :)
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
    2. Woda faktycznie była chłodna, ale ja taką lubie :) <3
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  3. Słodki misiek ! Mi akurat czas w wakacje leci bardzo ale to bardzo szybko :/ zazdroszczę ci tego ze tobie leci tak wolno
    pozdrawia, ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei mam wrażenie że dni mijają za szybko :). Też czytałam dużo książek, muszę do tego wrócić przez te wakacje!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do ciebie zajrzę! Możesz mi poplecić jakieś książki?
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  5. Misiek jest naprawdę słodki tak samo jak Twój psiak ^^ Życzę miłego pobytu nad jeziorem :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak *,* (piesek ♥)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń