czwartek, 8 grudnia 2016

Moje świąteczne ozdoby w pokoju| 8 grudnia

Hej!
Co tam u was? Mamy już czwartek i nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się na weekend, tylko trzeba jeszcze przetrwać jutrzejszy dzień i będzie super. Mamy małe plany na weekend, ale w sumie nie są one jakoś bardzo zarysowane i w sumie ich realizacja zbytnio ode mnie nie zależy.

Dzisiaj w szkole mieliśmy dzień patrona i osoby które miały wąsy nie mogły być pytane więc... Jak widać wyżej postanowiłam się w to pobawić.

Zostały jeszcze 2 tygodnie i 2 dni do 24 grudnia ^^ Już coraz bliżej.







Skończyłam w końcu ozdabiać pokój i skończony wygląda nie najgorzej :).
























Nie mam dzisiaj zbytnio czasu napisać więcej dlatego to będzie już koniec.
Do zobaczenia,
Izia










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz