wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki! 6 grudnia

Hej!
Co tam u was? U mnie dzisiaj jest bardzo dobrze. Ogólnie dzisiaj od rana mam dobry humor!

Dzisiaj w szkole w sumie miałam luźne lekcje, jedynie chemia była taka bardziej wymagająca i niestety tak jak od początku 1 klasy mi dobrze szła tak ostatnio zawaliłam. Dostałam 3+ i 2+ więc masakra :(. Ale co żyje się dalej... Zapisałam się też na takie wyrównawcze z chemii, żeby chociaż spróbować zrozumieć ostatnie tematy, bo totalnie ich nie ogarniam.

Mój kalendarz adwentowy z herbatką wciąż mi nie przychodzi więc jeśli przyjdzie zbyt późno to po prostu go nie przyjmę...

Po powrocie ze szkoły zajęłam się porządkiem i ozdabianiem pokoju. Ja osobiście już czuję zbliżające się święta i słuchałam sobie Last christmas. Dzisiaj jeszcze go nie zobaczycie, ale jutro wstawię wam zdjęcia mojego świątecznego pokoju! Co prawda jeszcze go nie skończyłam, ale powinnam do jutra dać radę. Chciałam wypić sobie też zimową herbatę i nawet ją sobie zrobiłam, ale mi nie zasmakowała... W sumie była dobra, ale jak już miałam ją przełknąć to strasznie mocno szczypała i gryzła w gardło :(. W końcu piję herbatkę "owoce cytrusowe" z lidla. Uwielbiam ją!





Dzisiaj po szkole byłam też na zakupach w pepko i kupiłam sobie: małe bombeczki, skarpetki (kocham), Klamerki z kolorowymi wzorami, kubek ze sweterkiem i lampki na parapet. Wszystkie moje zakupy będziecie mogli zobaczyć niedługo w poście ze zdjęciami mojego świątecznego pokoju.

Jako, że dzisiaj mikołajki ktoś do mnie wpadł ^^ i zostawił pyszności. W szkole również dostaliśmy słodycze i ogólnie mam ich naprawdę dużo. (zdjęcia wyżej) Dostałam też czapkę, jest różowa i bardzo wygodna.

Ja wracam do dekorowania pokoju.
Do zobaczenia,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz