poniedziałek, 11 lipca 2016

"SKACZ"

Hej!
Dzisiaj będzie post o życiu, o tym czego nie robimy a chcielibyśmy. Zapraszam.

Na pewno każdy chociaż przez chwile miał ochotę ruszyć się i zrobić coś pozytywnego... pytanie: tylko co?. No właśnie, teraz w erze internetu bardzo dużo czasu spędzamy na facebooku, instagramie itp. Czy to nam coś daję? Czy dzięki temu się spełniamy? Najczęściej odpowiedz brzmi NIE.
To po co to robimy? Chyba najwięcej osób używa Snapchata czy instagrama, bo taka jest moda (przynajmniej ja mam takie zdanie).
Najczęściej nawet gdy chcemy się ruszyć i coś zrobić to nie wiemy co, może czasem warto byłoby posprzątać, pobawić się z psem czy może nawet iść do sąsiadki i zapytać czy nie potrzebuje pomocy?

"A jeśli rzecz którą chce wykonać może się nie spodobać wszystkim?"
Nie patrzcie na to czy komuś podoba się to co robicie czy nie. Patrzcie na to czy wy się spełniacie robiąc to, czy przynosi wam to szczęście. Jeśli tak, odpowiedz jest prosta: Rób to! A jeśli nie to zastanów się czy na pewno jest to twoja droga.

Zacznij od małych zmian np. Znajdź sobie zainteresowanie i je rozwijaj. Potem zaczniesz robić rzeczy o których nawet nie marzyłeś rok czy dwa lata temu.
Ja zakładając tego bloga myślałam "Na pewno nie będzie on popularny, na pewno nie będzie wchodziło więcej osób niż 5 na dzień". A tu co, wczoraj na tego bloga weszło 70 osób. To jest na prawdę kosmiczna liczba.

Teraz ty, zrób coś czego do teraz bałeś się zrobić z myślą "A czy innym się to spodoba?". Może ci się nie uda, ale będziesz wiedział, że próbowałeś. ZRÓB TO. Teraz, nie za 5 minut nie za godzinę tylko TERAZ.

Dziękuję za przeczytanie tego posta :)
Do usłyszenia,
Izia

Ps. Przepraszam za opaskę na kolanie, ale nadal mam je popsute :(. Ale mam nadzieję, że zdjęcia się podobają

17 komentarzy:

  1. Zgadzam się z całą treścią. Wcześniej dużo czasu spędzałam przed komputerem głównie na facebooku... Oczywiście teraz też korzystam z komputera ponieważ dzięki temu robie to co lubie a jest to blogowanie, a z tym się wiąże moja pasja czyli fotografia..
    pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, coraz więcej czasu spędzamy przy komuterze/telefonie mi osobiście zaczeło się to nudzić! Wole wyjśc i przeżyc przygodę!
    ------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A po co patrzeć na innych? Jeśli inni mają z Toba jakiś problem, to ich problem, a nie Twój.
    Już dawno nauczyłem się, że większość rzadko ma rację. Staram się żyć trochę inaczej, podążając własnymi ścieżkami, a nie czyimiś. ludzie patrzą na mnie krzywym okiem, ale co mnie to? Najwyżej im już tak zostanie. Nie mój problem.
    Na niedawnych kursach fotograficznych potwierdziłem to tylko - większość rzadko ma rację. Kiedy inni robili zdjęcia tak, ja robiłem inaczej. Potem porównując widzę, że wszyscy mają dokładnie te same zdjęcia, a moje są trochę inne. Potem podłapała to jeszcze jedna, najwyraźniej obeznana z życiem, osoba i też zaczęła kombinować. Inni patrzyli na nas jak na dziwolągów i wieśnieków. Przecież jak to, jak tak kadr jest najlepszy, można robić zdjęcia z innej perspektywy, albo (o zgrozo) zdjęcia zupełnie czegoś innego. To skandal. Z tym, że ja wróciłem ze swoimi, indywidualnymi i niepowtarzalnymi zdjęciami, kiedy każdy z uczestników miał dokładnie takie same.
    Kiedyś pewien firmy szef, mądry człowiek powiedział mi jedno zdanie: "kiedy inni sprzedają, ty kupuj. Kiedy inni kupują, ty sprzedawaj". I powiem Ci, że ta zasada doskonale się sprawdza niemal w każdej dziedzinie życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twój wyczerpujący komentarz! :)
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  4. W sumie teraz są wakacje i można odpocząć od szkoły.
    Ja swój czas rozdzielam. Zazwyczaj wygląda to tak, że to ja dodaje snapy np. z roweru czy z wypadu z przyjaciółmi, a innych nie oglądam bo po prostu nie mam czasu.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja raczej się spełniam, ale nadal mi to nie wystarcza i cały czas chciałabym robić coś więcej haha :D
    niestety, niektórych rzeczy nie da się zrobić samemu, a moi znajomi nie dzielą wszyskich moich celów i pasji, mimo to staram się działać ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, na pewno wpadnę!
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  6. fajne napisane:) tak właśnie róbmy a osiągniemy cel:) co w nogę się staneło? obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do posta: wycieczka, kontuzja i najlepsza zabawa pod słońcem tam wszystko opisuje. Kolano skręcone :(
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  7. Ja staram się robić wiele rzeczy a nie tylko siedzieć przed kompem i mam gdzieś co inni sobie pomyślą na jakiś temat :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. wakacje to idealny czas na rozwijanie siebie, przeżywania przygód życia, po prostu na to, na co nie ma czasu w roku szkolnym

    obserwuję, zapraszam
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 36 years old Programmer Analyst I Phil Siney, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Princess and the Pony and Scouting. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń