sobota, 3 grudnia 2016

3 grudnia

Hej!
Co tam u was? U mnie w sumie nic się nie zmnieło, tylko tyle, że czuję się lepiej. Dzisiaj jedyną rzecz, którą zrobiłam było ogarnięcie pokoju i oglądanie filmików na YT. Chciałam też zrobić dla was zdjęcia, ale znowu mi się nie udało... Bo okazało się, że nieposiadam potrzebnych rzeczy.

Więc zdjęcia zrobię dopiero w poniedziałek. Do tego czasu muszę się zadowolić tylko pisaniem (przez co znow mam wyrzuty sumienia). Jutro raczej będę już miała bardziej produktywny dzień.

Chciałam wam jeszcze tylko zdradzić, że myślę nad robieniem maleńkich konkursików. Co prawda w zeszłym roku miałam ten sam plan, ale troszeczkę mi nie wyszło... Także myślę, że reszty dowiecie się w poniedziałek 5 grudnia.

Mam też do was pytanie. Czy macie jakieś pomysły co można dać znajomej na wigilie? Bo wylosowałam jedną w szkolnym losowaniu i nie dokońca wiem co kupić. Wiadomo, że słodycze, ale co więcej... Prezenty mają być do 25 złoty.

Nietety to by było dzisiaj na tyle, ale od juta obiecuję, że będąlepsze posty!
Do zobaczenia,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz