czwartek, 15 grudnia 2016

Sposób na szybkie świąteczne porządki| 15 grudnia

Hej!
Święta zbliżają się wielkimi krokami więc trzeba zadbać o porządek. Myślę, że opracowałam swój sposób na sprzątanie, który zaraz będziecie mogli sobie przybliżyć czytając tego posta. Zapraszam!
_________________________________________________________________________________

Na samym początku trzeba zacząć od wzięcia worka na śmieci i pozbierać wszystkie śmieci jakie leżą na podłodze, biurku, łóżku i szafkach.

Kiedy wszystkie papierki i inne śmieci będą w worku, zajmij się ubraniami. U mnie w pokoju zawsze walają się tony ubrań, które trzeba poukładać.

Gdy wszystkie poukładasz ubrania i pochowasz je do szafy, poukładaj książki, i szkolne, i zwyczajne. Od razu będzie milej kiedy będziesz mieć poukładane.

Nasępnie poukładaj wszystkie pierdółki jakie masz na zewnątrz, aby leżały tam tylko rzeczy potrzebne codziennie.

Gdy uda ci się to zrobić, weź ścierkę do kurzu i powycieraj go. Zajrzyj w każdy zakamarek, aby nigdzie nie zostało go nawet troszkę.

Na końcu odkurz podłogę i ją umyj. Pościel łóżko i gotowe!

_________________________________________________________________________________

Mam nadzieję, że post wam pomoże wam w przedświątecznych porządkach. Chciałam was też przeprosić za ostatni brak postów, ale zawsze jak zabierałam się do pisania, wszystko co napisłam od razu kasowałam. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Do Jutra,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz