wtorek, 20 grudnia 2016

Kolejne zakupy i co z choinką? |20 grudnia

Hej!
Co tam u was? U mnie bardzo dobrze. Coraz bardziej czuje te święta. Tak bardzo mi tęskno za świętami i nie mogę uwierzyć, że to już za 4 dni będzie wigilia.







Wczoraj dekorowałam pierniczki <3 wyglądają ślicznie, z resztą sami oceniajcie.









Dzisiaj za to w szkole miałam artystyczne i dość fajnie mi wyszło granie na gitarze, może kiedyś coś wam dam. Po szkole poszłam do Pepco i kupiłam sobie bombki na choinkę, którą z resztą zamierzam sobie w niedługim czasie kupić. W tesco podobna są śliczne białe sztuczne choinki, bo właśnie taką mam chęć sobie kupić. Do tego potem byłam w rossmanie i kupiłam bombki i śnieżynki na choinkę. Myślę, że i tak będzie tego za mało ale zawsze mogę dokupić. W sumie mam 20 bombek + te które są z nami co roku.










Jak wróciłam do domu to posprzątałam. Zauważyłam, że ostatnio dużo łatwiej mi to przychodzi i coraz gorzej mi jest kiedy mam bałagan. Nauki w sumie już nie mam, bo jutro mam skrócone lekcje, a w czwartek wigilie klasową, jutro może wampokaże jak zapakowałam prezenty. Muszę tyko dokupić jeszcze wstążke, bo gdzieś zgubiłam całe zawiniątko mojej wstążki której do tych czas.











Będę kończyć, bo mam youtube doogarnięcia ;)
Do zobaczenia,
Izia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz