środa, 9 grudnia 2015

Pesymistka czy optymistka?- 9 grudnia

Hej!
Dzisiaj taki dość poważny post... więc zapraszam :).

Więc tak myślę, że większość z was dość często jest pytana o to czy jest pesymistą czy optymistą, albo sami sobie zadajemy to pytanie. Ja w tym poście chciałabym rozpatrzeć tą sprawę.
Więc tak, na dobry początek co według mnie oznaczają te pojęcia:

PESYMISTA- Osoba uważająca świat za szary i nie ciekawy. Często też się smucą z byle jakich przyczyn i rzadko na ich twarzy gości uśmiech.


OPTYMISTA- Człowiek zawsze uśmiechnięty, prawie nigdy nie smucący się. Jego świat jest w kolorach tęczy. 


Więc tak, moim zdaniem nikt tak do końca nie jest ani pesymistą ani optymistą w 100%. Każdy ma coś z optymisty, pesymisty czy nawet realisty.

 Ja właściwie uważam siebie za w dużym stopniu optymistkę, rzadko się smucę z byle jakich powodów. Aczkolwiek nie jestem optymistką w 100%. Mam w sobie też trochę z pesymisty i realisty, ale to chyba normalne.

A wy kim jesteście? Optymistą, pesymistą czy może realistą?
Piszcie w komentarzu :).

Do usłyszenia,
Izia

1 komentarz:

  1. Myślę, że fajnie ujęłaś temat. Krótko i zwięźle :p Ale wydaje mi się..że piszesz za krótki posty ;D Czytam je dosłownie w dwie; trzy minuty, a chciałabym przynajmniej w ... siedem? ;DD Po prostu rozpisz się trochę, bo nie uwierzę, że nie lubisz mówić :p Czekan na obiecane opowiadanie. Mam nadzieje, że będzie nieco dłuższe :))

    OdpowiedzUsuń