wtorek, 8 grudnia 2015

Moje zainteresowania!- 8 grudnia

Hej!
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o sobie :).

Wiec tak jak można się domyślić będzie to post o moich zainteresowaniach więc zapraszam.

Więc pierwszym moim zainteresowaniem jest oczywiście czytanie książek, niestety przez szkołę i zajęcia dodatkowe nie jestem w stanie zbyt często czytać książek. Ale tak właściwie dlaczego je lubię? Lubie je ponieważ według mnie dzięki książką można się przenieść w inny świat i rozwijać swoją wyobraźnie, a moja jest już bardzo, bardzo wybujana.

Drugim moim takim zainteresowaniem jest rysowanie i kolorowanie. Może w rysowaniu nie jestem taka dobra, ale lubię to. Myślę, że każdy jest w tym na swój sposób dobry. A co do kolorowania to uwielbiam to i na prawdę mogłabym spędzać czas tylko na tym no i na czytaniu.

Trzecim zainteresowaniem jest oczywiście mój kochany blog. Ale tu chyba aż tak się nie muszę rozpisywać. No ale ogólnie ja bardzo uwielbiam pisać nowe posty i planować.

Kolejnym zainteresowaniem jest pisanie książek/opowiadań. Moje opowiadania często tyczą się trochę książek które przyczytałam, ale nie zawsze (jak ładnie poprosicie to może wam napisze jedno na tego bloga)

No i kolejnym już ostatnim zainteresowaniem jest jazda na łyżwach. Niestety w moim mieście nie ma otwartego lodowiska z powodu pogody. Plusowe temperatury nie działają na korzyść jego otwarcia :(. I być może, że w tym tygodniu wybiorę się do Gdyni, albo gdzieś żeby iść na kryte lodowisko. Aby chodź trochę pojeździć.

Co do moich zainteresowań to chyba tyle... A jednak nie.

Kolejnym tym razem na pewno ostatnim zainteresowaniem jest gra na gitarze. Uwielbiam to! Co tydzień chodzę na zajęcia. Nie wiem tak właściwie czy jestem w tym dobra, ale co tam :).


To by było na tyle co do moich zainteresowań, ale jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało :).

Do usłyszenia,
Izia

2 komentarze:

  1. Cześć Iza!
    Fajnego masz bloga. Czy mogłabyś napisać na bloga jedno opowiadanie? Plose...
    Foxy Lady

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz myślałam, ze zapomniałas o gitarze! ;D Ale jednak nie XD Nie ma lodowiska :( ale przynajmniej nie chodzimy jak sopelki lodu XD A co dzisiaj fajnego porabialas? :p
    PS Wstawiaj szybko te opowiadania! C:

    OdpowiedzUsuń