niedziela, 20 grudnia 2015

20 grudnia!!!

Hej!
Co tam u was? U mnie ok chociaż wczoraj dość źle się czułam i nie poszłam na zajęcia teatralne :( A dzisiaj boli mnie gardło. Przepraszam was, ale ostatnio nie miałam możliwości aby pisać posty. Z losowaniem też mam mały problem i prawdopodobnie nie będzie go :(. A co do konkursu z kolorowankami to nikt (!!!!!) się zgłosił więc konkurs niestety zamknięty bez jakich kolwiek zwycięzców :(.

Co do dnia dzisiejszego to mam w planach za chwilę pograć na gitarze kolędy żeby w szkole mieć czym poszpanować XD a tak serio to pani na religii prosiła abyśmy przynieśli coś na czym umiemy grać i zagrać mamy jakieś kolędy. Tylko że moja gitarka jest rozstrojona :(.

CO OSTATNIO CZYTAM???
Ostatnio wypozyczyłam z biblioteki miejskiej dwie książki ale zaczęłam czytać tylko jedną:

URATUJ MNIE
Zoey chciałaby zapomnieć.
O tym, że jej ojciec spotyka się z dwudziestoczterolatką.
O tym, że jej matka przezyła załamanie nerwowe.
O tym, że szkolny outsider, Doug, nie daje jej spokoju.

Życie Zoey jest kompletnym chaosem i dziewczyna radzi sobie
z nim w jedyny sposób, jaki zna- jest idealna. Doskonała
córka, doskonała uczennica, doskonała dziewczyna doskonałego Brandona. Do czasu.

Pewnej nocy Zoey cudem uchodzi z życiem z wypadku. Kiedy budzi się w szpitalu, nie pamięta niczego z minionego wieczoru-wie tylko, że coś poszło bardzo, bardzo nie tak...



Drugą opiszę w następnym poście jak ładnie poprosicie :). 
To wszystko na dziś.
Do zobaczenia,
Izia

2 komentarze:

  1. Ciekawa Książka. .... dasz mi ją potem ok? XD a tak wgl czekam wiesz na co...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szpanowałaś Iza. Napisz mi jaką okładkę chcesz do edycji kolekcjonerskiej mojej książki (będą dedykacje ozdobną czcionką :3) :-D.
    Foxy Lady

    OdpowiedzUsuń