sobota, 5 grudnia 2015

5 grudnia :)

Hej!
Co tam u was? U mnie super! Na prawdę super! Właśnie skończyłam imprezę z koleżankami, i zdążyłam już przygotować się do spania i posprzątać co dziwnym trafem zajęło mi tylko 10 minut. Mało... bardzo mało.

Więc było bardzo, bardzo fajnie. Ogólnie był mega syf po całym zdarzeniu, ale tak czy siak świetnie się bawiłam :). Niestety zapomniałam zapytać się koleżanek o film z tortem, ale jak będę miała w poniedziałek okazje to się ich zapytam.

Dzisiaj ( jak w każdą sobotę) miałam iść na zajęcia teatralne, ale nie było ich i przeszłam się na spacer, bo z domu mam trochę drogi do szkoły.
No więc to wszystko w dzisiejszym poście zapraszam do komentowania :).

stwierdziłam ostatnio, że w tą byle jaką pogodę (ni śnieg, ni słońce) będę wstawiać wakacyjne zdjęcia :).
Do usłyszenia,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz