wtorek, 22 grudnia 2015

22 grudnia!!!!!!!!

Hej!
Co tam u was? Bo u mnie dobrze.

Właśnie wróciłam z Auchana i stwierdziłam, że coś do was napiszę. Trochę rzeczy kupiłam, ale ich wam nie pokażę, bo to prezenty świąteczne.

No więc tak dzisiaj był ostatni dzień szkoły tego roku kalendarzowego, zobaczę się z moją klasą dopiero w przyszłam roku. Nie uważacie, że życie bardzo szybko przemija. Niedawno był dopiero sylwester 2014-2015 a teraz już niedługo 2016 rok!!! No bardzo szybko...

Dzisiaj miałam wigilię klasową i dawaliśmy prezenty i ja dostałam złoty lakier do paznokci i słodycze :). Fajnie bo nie miałam już żadnych słodyczy :).

To na tyle w tym poście... po świętach będzie dłuższy, bo napiszę co dostałam pod choinkę i opiszę krótko każdą z rzeczy.
To co...
Do zobaczenia,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz