środa, 2 grudnia 2015

Co się u mnie dzieje?!

Hej!
Co tam u was? U mnie dość dobrze. No co innego w szkole... tam troszkę gorzej. Rozumiem, że większość osób wie, że jestem w klasie 1 gimnazjum, ale to tak dla przypomnienia.
Stwierdziłam, że dawno nie było takiego dłuuugiego posta gdzie mogłabym się trochę chociaż wyżalić więc tak:

Ostatnio jakoś nie mam zbytnio na nic czasu jeśli chodzi o bloga, dlatego stwierdziłam ( tak jak już wcześniej pisałam) że fajnie byłoby zrobić blogowy Vlogmas. Nie wiem czy podoba wam się ten pomysł, ale no w sumie to go zrobię.


Druga sprawa którą chciałam poruszyć to lodowisko. Ten kto czyta mój blog od około roku to wie, że uwielbiam jeździć na łyżwach. Więc gdy tylko otworzą w moim mieście lodowisko to ja biore łyżwy na plecy i biegnę ile sił na lodowisko.  Myślę, że z lodowiska znajdzie się kilka filmów i zdjęć jak jeżdżę albo coś.

Kolejna rzecz  (tak właściwie nie wiem czy chcieli byście to wiedziec ale...) to mój kanał na youtube.
Jestem dość beznadziejna w tych sprawach i w ogóle, ale tak mam kanał na youtube. Mój nick:
Izusia9449

Serdecznie was tam zapraszam :).

No to co do zobaczenia :)
Izia

Ps. Zdjęcia wakacyjne, bo ostatnio nie robiłam zbyt dużo zdjęć :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz