piątek, 4 grudnia 2015

4 grudnia

Hej!
Co tam u was? U mnie świetnie. Dzisiaj moje koleżanki miały urodziny więc zrobiłyśmy im niespodziankę na geografii. Weszłyśmy na lekcje z gigantycznym tortem z którego wyskoczyła moja koleżanka. Było super (tu zdjęcie tortu):
Jeśli koleżanki, które robiły ze mną torta zgodzą się abym wstawiła filmik z całym wydarzeniem to wstawię w następnym poście.

Jutro jeszcze jest ciąg dalszy imprezy, bo przyjdą do mnie i robimy sobie jakieś tam rzeczy XD. Tak na prawdę jeszcze nie wiem co będziemy robić jutro, ale co tam.

Ostatnio też sprawdzałam jak będę wyglądać w krótkich włosach... i nie za dobrze.


Ps: ta mina XD.
Acz kolwiek mam nadzieje, że taki grudzień ze mną wam się podoba i będziecie się cieszyć z takich codziennych postów. Dzisiaj nie ma żadnego losowania nagród.
A teraz tak ogólnie to o co chodzi tak dokładnie z tym losowaniem. Zasady się trochę zmieniły:
Po pierwsze nagrody przyznawane co tydzień i może wygrać każda osoba która kiedy kolwiek napisała komentarz. Mam nadzieje, że spodoba wam się ta zmiana. 
Ostatnio też miałam okulary w naprawie, bo musieli mi wymienić szkła, bo miałam za słabe. 

Chciałabym wam też podziękować za wyświetlenia, bo dobiliśmy już 2000 wyświetleń. Zapraszam was też do obserwacji mojego bloga. Dziękuję wam, a tak w ogóle to zauważyliście, że minął już ponad rok od kiedy zaczęłam prowadzić bloga!!! Bardzo wam dziękuję, że jesteście! I oczywiście dziękuję, że czytacie mojego bloga. 
Do usłyszenia jutro!

Izia

2 komentarze: