niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki 6 grudnia

Hej!
Co tam u was? Co dostaliście na Mikołajki? Bo ja dość sporo rzeczy.


Więc tak pierwszą z nich jest bluza " I'LL be your Minnie "

















Następną rzeczą jest książka "Dom Tajemnic część II "

Kolejnymi rzeczami bardziej " Dziewczęcymi" są: perfum i lakier do paznokci.


No i jeszcze...


!!!!!!!!!SŁODYCZE!!!!!!!!!!!!!



Chciałabym też złożyć serdeczne życzenia wszystkim Mikołajom, z okazji imienin :). 

Opowiem wam też trochę o planach na jutro, więc tak jutro nie ide na lekcje do szkoły, bo z okazji mikołajek idziemy z klasą na kręgle, a potem na pizze. Niestety ubolewam nad faktem, że w pizzeri będziemy musieli siedzieć przy stoliku po dwie dziewczyny i po dwóch chłopaków... no a ja ich tak lekko mówiąc nie lubię. No ale jakoś chyba przeżyje ważne, że będę mogła zjeść pizze :).


A tak w ogóle co do słodyczy to zaraz ich nie będzie. 
Także na dzisiaj to koniec wiec co...
Do usłyszenia jutro,
Izia

4 komentarze:

  1. Przybywam!!
    Nie mam pojęcia dlaczego piszę, że przybywam skoro doskonale to widać... nieważne...

    No cóż... u mnie jest dobrze (a byłoby jeszcze lepiej gdyby szkoła nie pochłaniała całego mojego wolnego czasu...)

    A co dostałam na Mikołajki?
    Tak trochę standardowo... sweter (jak ja kocham swetry♥♥!!), zestaw do mycia twarzy i zestaw do manicure i pedicure... a później dostanę jeszcze książkę, ale niestety została zamówiona za późno i muszę na nią jeszcze trochę poczekać :)
    Ooo.. zazdroszczę Ci co do planów na jutro... my niestety mielimy Mikołajki na lekcji wychowawczej i to polegało na tym, że losowaliśmy osobę i kupowaliśmy jej prezent :)
    Przeczuwam, że gdybyśmy my poszli na pizze to wszystkie dziewczyny mogłyby siedzieć razem, bo jestem w typowo męskiej klasie (tak to jest kiedy wybierze się rozszerzenia z matematyki i fizyki), więc jako, że jest tylko kilka dziewczyn (w mojej klasie dziewczyny to zaledwie 21% tej klasy) to jesteśmy bardziej uprzywilejowane XD

    Pozdrawiam
    (nieogarnięta, cierpiąca na brak czasu wolnego, zakochana w bohaterze książkowym) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :).
      Powodzenia w szkole :).
      Izia

      Usuń
  2. Bluza śliczna <3 Wiem, że pisanie bloga to wielka odpowiedzialność i te codzienne posty miały być tylko na okres "vlogmasów", ale myślę, że gdybyś je znacznie przedłużyła i po prostu codziennie coś wstawiała to twój blog zdobyłby większą ilość czytelników :) Fajne zdjęcia...takie wakacje...do wakacji jeszcze trochę...trochę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co do postów codziennych, czy mi się uda ale jak się przyzwyczaje to prawdopodobnie tak będzie :).
      Izia

      Usuń