środa, 16 grudnia 2015

15 grudnia i 16 grudnia.

Hej!!!
Co tam u was? U mnie ok. Na wstępie chce was baaaaardzo przeprosić że nie bylo wczoraj i przed wczoraj posta, ale dostałam karę i wczoraj za późno wróciłam do domu.

15 GRUDNIA
Powiem wam baardzo fajną ciekawostkę: dzisiaj otwierają lodowisko!!!!!!!!!!!!!!!
Będę dzisiaj szła na lodowisko o godzinie 18:00 i mam nadzieję że będzie super!
Bardzo się cieszę że w końcu będę mogła pojeździć na lodzie (nie ważne że już raz w tym roku byłam na lodowisku. ) Ale to będzie pierwszy raz na świeżym powietrzu. Nie uważacie że jazda na łyżwach jest świetna.!!!

Wieczorem byłam na lodowisku było bardzo ale to bardzo fajnie, lód był śliski,  a ja jak głupia na tak śliskim lodzie zaczęłam kręcić piruety i skakać XD to nie był dobry pomysł.  Chociaż tak na prawdę nie przewróciłam się dla tego że robiłam te rzeczy, ale chciałam nauczyć koleżankę skakać i jak stałam to się przewróciłam na plecy. I przez chwilę kiedy tak leżałam na lodzie nie mogłam oddychać!  Ale teraz jest chyba ok... bolą mnie plecy i w ogóle ale tak to chyba nic mi nie jest. Tak myślę.

16 GRUDNIA
Dziś też mam zamiar iść pojeździć na łyżwach (ale będę bardziej uważać). Mam nadzieje że nie jesteście za bardzo źli że nie było postów od poniedziałku albo od niedzieli nie pamiętam. Mam dzisiaj lekcje tylko do 13:30 więc dość krótko,  a to fajnie :). Aktualnie jestem na lekcji informatyki ale mamy trochę luzu więc mogę trochę napisać :).

U mnie jest już wieczór i byłam dwa razy na lodowisku najpierw o 15:00 a później o 18:00. Było super :) Niestety nie mam dzisiaj zdjęć z lodowiska. Ale za to mam zdjęcia moich kolorowanek więc tak :





























Także myślę, że to będzie tyle w tym poście.
Do zobaczenia jutro,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz