wtorek, 31 marca 2015

Sprawdzian!

Hej!
Co tam u was? U mnie OK. JUTRO mam sprawdzian szóstoklasistów, troszkę się stresuje ale jest spoko. Wczoraj byłam na dodatkowym angielskim, a dziś idę na gitarę! Bardzo ie cieszę, ponieważ ostatnio nie byłam, bo byłam chora. A tutaj kilka zdjęć:

Mój mały słodziaczek :)

A tu CANDY WORLD który zrobiłam z moją naj jakoś dawno:



Robiłyśmy go około 1,30 godz. :) Ale to było dość dawno. Teraz mamy pomysł, aby zrobić to ze słodyczy :). 


A ostatnio zasadziłam rzeżuchę i kolorowałam pisanki :), a teraz robię taki mały projekt, a mianowicie: wielopiętrowy kiełkownik. Chodzi o to abym miała bardzo dużo rzeżuchy :). Myślę, że jak skończę to wstawię zdjęcie tego projektu. Ostatnio u mnie lipna pogoda więc na dwór nie ma co wychodzić :(. Jutro też zacznę z moimi koleżankami robić projekt śmieciowy w którym chodzi o to aby zrobić strój ze śmieci. Więc najpierw idę na sprawdzian szóstoklasistów, a potem zrobić ten projekt. Tego też zdjęcie może wstawię, ale to się będą musiały zgodzić. 

A tak na święta ode mnie:
 Zdrowia, Szczęścia, pomyślności,
w pierwsze święto dużo gości.
W drugie święto dużo wody
(to dla zdrowia i urody).
Dużo jajek kolorowych,
świąt wesołych oraz zdrowych.

Papatki.
Izia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz