wtorek, 3 marca 2015

Kolejny dzień :)

Hej
Co tam u was? Bo u mnie coraz coraz lepiej :). Z tego miejsca też chce życzyć wszystkiego naj naj naj lepszego mojej przyjaciółce z bloga Lynetterosveltnaolimpie. Miała urodziny co prawda w niedziele, ale nawet po urodzinkach można składać życzenia. Także wszystkiego najlepszego i mam nadzieję, że cuksa dla mnie zostawiłaś :D

A teraz przechodzimy do tego co mam nadzieję, że wam się spodoba. Może uda mi się wstawić zdjęcia moich rysunków. Ponieważ ostatnio bardzo dużo rysuje pomyślałam, że podziele się tym z wami, ale jeszcze nie dziś, ponieważ na razie nie mam neta w komórce :(. I też chciałam podziękować wam za ponad 1000 odsłon :). Mam nadzieję, że do 2000 dobijemy, ale i tak bardzo bardzo bardzo cieszę się z wyniku. A co tam u was w szkolę się dzieje? U mnie spoko chociaż nie chodzę na razie do szkoły, ale mi moja naj wszystkie informacje podaje. Dzisiaj tak troszkę krótko zrobimy :). (Od razu przepraszam ludzi którym nie pasują emotikony, ale dzisiaj musiałam )

Izia

1 komentarz:

  1. Dziękuje za życzenia :D :D :D (A cuksów to dla ciebie zostawiłam nie martw się;))
    Mam nadzieje że już niedługo wrócisz do szkoły i będziesz zdrowa:)
    A co do rysunków to wstawiaj szybko bo chce je zobaczyć ;D

    buuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**

    Mima

    OdpowiedzUsuń