wtorek, 17 marca 2015

wtoreczek :D

Hej!
Jak wam minął weekend? Mi świetnie,  ponieważ były u mnie ostatnio dwie koleżanki na noc :). Dzisiaj za to byłam na lekcji gitary, i było bardzo bardzo fajnie. Mam nadzieję że spodobały wam sie moje dotychczasowe rysunki, bo teraz co jakiś czas będę je wstawiała na tego bloga :). Chcę tez was bardzo przeprosić za to że ostatnio nie było posta, ale musiałam uczyć sie do spr 6-klasisty. Piszcie mi też proszę co jeszcze byście chcieli zobaczyc na tym o to blogu. Niestety nie udało mi sie wymyślić ostatnio żadnego one shot-a a wiec narazie nie bedzie ich na blogu. Chce też podziękować bardzo bardzo serdecznie osobą które udzielają się w komentarzach. To bardzo pomaga i aż chce sie pisać dalej. To na tyle ale mam nadzieje ze przyszly post wynagrodzi wam to że ten jest aż tak krótki.
Papatki.

Izia

1 komentarz:

  1. Na tym blogu chciałabym zobaczyć... opowiadania, zdjęcia, wpisy z pamiętnika (no wiesz chodzi o to żebyś pisała o sobie ;)) i jak notki będą tak często jak wcześniej będzie suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper ;DDDDDDDDDDDDDD

    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Mima

    OdpowiedzUsuń