czwartek, 2 kwietnia 2015

Czwartek!

Hej!
Co tam u was? U mnie bardzo dobrze, wczoraj tak jak pisałam miałam sprawdzian szóstoklasistów, ale był dość łatwy. Dzisiaj troszkę sprzątałam i będę prawdopodobnie na dworzu potem, ale nie wiem. Ostatnio też mamy mało komentarzy :(. A dzisiaj takie moje pierwsze nagłówki na GIMP-ie zrobione:




Musiałyby być jeszcze dopracowane, ale mam nadzieję, że się spodobają. Będę się starała teraz nadrobić moją nieobecność przez jakiś czas wcześniej, więc postaram się robić więcej tych nagłówków. A wy robicie nagłówki? Na razie to tyle.
Papatki

Izia



2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że test poszedł dobrze ^^
    Jeśli chodzi o nagłówki, to jeszcze wiele pracy przed tobą, ale sądzę, że dojdziesz do zadowalających rezultatów. Sama się to nie bawię, ale za to robię czasem sygnatury (na fora internetowe).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz co do testu to miałam z polskiego jeden błąd a z matmy też jeden (nie to że się chwale) a co do nagłówków to wiem że nie są najlepsze ale postaram sie do uczyć. Gorące pozdrowionka :*

    Izia

    OdpowiedzUsuń