wtorek, 10 marca 2015

Post XD

Hej!
Co tam u was? U mnie bardzo dobrze. Ostatnio (czyli dzisiaj XD) była wywiadówka i nie było tam najlepszych wieści, ale udało mi sie napisać tego posta dla was :). Niestety ostatnio muszę bardzo dużo uczyć sie do sprawdzianu 6-klasistów, który będzie 1 kwietnia więc niedługo. Dzisiaj jest wtorek więc jak co tydzień byłam na lekcji gitary. I niedawno pierwszy raz w tym roku byłam na rolkach. Było fajnie chociaż niestety nikt nie mógł wyjść na rolki, ale Mima wyszła i sobie ze mną pochodziła. Niestety teraz mam bardzo mało czasu wolnego. Dlatego niestety post jest dziś tak bardzo (troszkę) późno.
Myślę że dziś mogę wam napisać kilka tych "złotych myśli" :

"Czasem wystarczy chwila by zapomnieć o całym życiu.  Czasem nie wystarczy życia,  żeby zapomnieć o jednej chwili."

"Ci, którzy nie wyciągają wniosków z przeszłości,  są skazani na jej powtórzenie. "

"Co serce pokochało rozum nigdy nie wymaże."

"Nie zakładaj że wiesz co czuje druga osoba."

"Nie ma gorszego zła niż piękne słowa które kłamią. "

"Ten co ma najmniej da ci najwięcej. "

"Kiedy jest się szczęśliwym wszystko potrafi cieszyć. "

"To dzięki przyjaźni mam w sobie tyle radości. "

"Zaufanie to luksus więc rzadko nim obdarzam ludzi."

"Życie to nie bajka, ale są osoby które cię do niej zaprowadzą."

"Serce ma swoją pamięć. "

"Przeprawszam nic nie znaczy póki człowiek się nie zmieni."

"Bo jeśli jest źle musi być lepiej."

"Mam tylko jedno życie i chce żeby coś znaczyło. "

Podobają się? I takie małe pytanko:
Czy chcecie abym wstawila więcej rysunków bloga?
Myślę że wstawię kilka zdjęć niedługo miejsca które bardzo bardzo lubię.  To na tyle w tym mało planowanym poście. Dobranoc!

Izia

4 komentarze:

  1. Wstawiaj, wstawiaj więcej rysunków ;) a co do cytatów najbardziej podoba mi się ten "Czasem wystarczy chwila by zapomnieć o całym życiu. Czasem nie wystarczy życia, żeby zapomnieć o jednej chwili."


    buuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Zomiju

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatani o zyciu bardzo prawdziwy i trafiony ;)
    super pomysl na posta ;*

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń