czwartek, 5 marca 2015

Rysuneczki.

Hej!
Co tam u was słychać? Bo u mnie świetnie! Mogłam iść dziś na szczęście do szkoły. I w sumie ten układ mi się podobał dopóty, dopóki nie musiałam rano wstać. Nie cierpię rano wstawać, ani zasypiać szybko. Ale niestety muszę. A teraz główny temat dzisiejszego posta... Moje rysunki:




Najbardziej zadowolona jestem z tygrysów, ale reszta też jakoś ujdzie. Mam nadzieję, że wam się podobają :).  A jutro idę do biblioteki. Muszę oddać książki :). Może coś wypożyczę... I wtedy wam napiszę jakie to książki. A wy czy lubicie czytać książki? Ja kocham. Uwielbiam wiele książek, ale są takie, których nie potrawie przeczytać. A zwłaszcza lektury szkolne. Nie lubię jak ktoś mi karze przeczytać jakąś książkę, bo od razu nie chce mi się jej czytać. No ale można mi coś zawsze polecić z chęcią dowiem się co polecacie i to przeczytam... Oczywiście tylko wtedy kiedy już tego nie czytałam ;). A jeśli nie lubicie czytać to co lubicie robić w wolnym czasie? Może oglądać filmy albo rysować? Napiszcie mi co lubicie robić :). No to chyba na tyle... 
Do zobaczenia

Izia

3 komentarze:

  1. ja w wolnym czasie lubię rysować, jeździć na rolkach i czytać książki ;D
    ŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚliczne rysunki Izka, nie wiedziałam że umiesz tak świetnie rysować <3 <3 <3

    A co do choroby to cieszę się że wyzdrowiałaś, za to ja właśnie leżę przybita do łóżka... I to na weeeeeeekend....... :`(

    starczy marudzenia buuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Mima ;)

    OdpowiedzUsuń