piątek, 20 marca 2015

Zdjątko :)

Hej!
Co u was? U mnie ok. Dziś było zaćmienie słońca, ale w sumie za wiele to ja tam nie widziałam. Na szczęście już weekend i będzie można sobie pospać, ale niestety tylko z soboty na niedziele ponieważ jutro z samego rana jadę na basen. Zbytnio mi się nie chce jechać. Jutro też jadę do mojej babci.

Ostatnio szłam (jeszcze zimą) na łyżwy a najpierw po koleżankę i ukazał mi się ten o to widoczek:

Przepiękny prawda? Mnie bardzo urzekł ten widok :). 

Ostatnio też pracuję nad obrazkami które wstawię na tego bloga :). Na razie dość słabo mi idzie, ale mam nadzieję, że mi się uda je jak najszybciej skończyć :). A i z takich spraw organizacyjnych to w następnym poście będzie pierwszy ONE SHOT :) :) :).
Dozobaczonka i dobranocka.

Izia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz