piątek, 6 marca 2015

Biblioteka :)

Hej!
Co tam? U mnie super. Dzisiaj byłam w bibliotece tak jak już wcześniej pisałam. I wypożyczyłam bardzo ciekawe książki:
1. Pożeracz snów.
2.Oddech nocy.
3.Zaplątani w miłość.
Bardzo mi się podobają (raczej z tytuów XD ) Ale jedną już zaczęłam czytać. Kocham czytać książki!!! Chociaż filmy nie są wcale takie złe :). Dzisiaj znów byłam w szkole, ale miałam tylko 4 lekcje więc nie było tak źle. Dzisiaj obyło się też bez afer więc nie ma co się rozwodzić o szkole :).
Mamy weekend!!!
Jutro będą u mnie goście, bo moje siostry miały jakiś czas temu urodziny i teraz będzie impreza :).
No to na tyle, Do zobaczonka :).

Izia

1 komentarz:

  1. Super tytuły ;-D ja już niedługo również wybieram się do biblioteki

    Pozdrowionka :-D
    Mima

    OdpowiedzUsuń