środa, 11 marca 2015

Zapowiedz.

Hej!
Co tam u was? Bo u mnie bardzo dobrze. Chociaż ostatnio bardzo dużo zakuwam do sprawdzianu szóstoklasistów to i tak znajduje czas aby pisać posty :) Chciałabym wam też zapowiedzieć, że na tym o to blogu będą się pojawiać ONE SHOT-Y pisane przeze mnie :). Mam nadzieję, że spodobają się wam te opowiadania. Oczywiście będą one pisane wcześniej więc na pewno będą bardziej rozbudowane niż dotychczasowe opowiadania. Miejmy nadzieję, że ukażą się one szybko.

Chcę jeszcze powiedzieć wam, że Na tym blogu jest od jakiegoś czasu już możliwość pisania komentarzy anonimowych więc mam nadzieję, że takie się pojawią :).

Prawdopodobnie też uda mi się aby niedługo było kilka zdjęć albo filmów, ale to tylko MOŻE :).

I takie mam małe pytanka:
1. Co według was warto przeczytać?
2. Co sądzicie o to nie książce?
3. Jaki jest wasz ulubiony autor książek?
To na tyle w tym baaaaaaaardzo krótkim poście.

Izia

7 komentarzy:

  1. 1.Moim zdaniem warto przeczytać książki fantastyczne bo są bardzo wciągające ;D
    2.Też chciałabym wiedzieć...
    3.Rick Riordan, Richelle Mead, Kornel Makuszyński <3 <3 <3


    Wstawiaj szybko One Shoty ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Zomiju

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. "All You Need Is Kill", "Acid Town", "Preludia i Nokturny".
    2. Odgrzanie kotleta jakim jest "Zniszcz Ten Dziennik" - bardzo smacznego kotleta.
    3. Katarzyna Berenika Miszczuk, Gaiman, P.C. Cast... Nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz i napewno przeczytam sobie te książki :)

    Izia

    OdpowiedzUsuń

  4. podoba mi się twój blog :)
    kochana pozdrawiam i życze miłego weekendu :**

    moze obs za obs daj znać (odwdzięczam sie od razu jestem uczciwa)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w lutym pisałam o książce "Hopeless", która baardzo mi się podobała i polecam :) ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz i pozdrawiam Cię serdecznie :)

    Izia

    OdpowiedzUsuń