niedziela, 8 lutego 2015

ferie i nudy

Hej!!!
Co tam robicie w ferie? Ja osobiście byłam u babci i w sumie fajnie było, a teraz mam zamiar chodzić codziennie na lodowisko. Szczerze troszkę mi się teraz nudzę.
-Więc piszesz tylko po to aby nam o tym napisać?-możecie zapytać.
Ale nie nie tylko dlatego.Chce wam też podziękować za aktywność i komentarze, bo na prawdę
mamy już około 500 wyświetleń i jest super. Komentarzy mamy 19 więc bardzo dobrze. Mam tylko nadzieje, że będzie dużo więcej. I chcę podziękować mojej przyjaciółce za pomoc, bo gdyby nie ona pewnie nie byłoby większości z was na tym blogu także dzięki ci z całego serca.
Mam też taką małą propozycję:
-Możecie mi do 15 lutego zadawać pytania na które na pewno odpowiem, tylko że nie mogą to być pytania typu:
-Iza a gdzie mieszkasz???
-Iza ile masz lat??? ( w sumie wcześniej to już pisałam  w którymś poście ;) )

Także czekam na pytania i z chęciom na nie odpowiem i będę odpowiadać na wszystkie :) :) :)

Izia

4 komentarze:

  1. Świetny blog iza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś robić trochę ciekawsze posty i dłuższe.. Możesz dodawać 'piosenkę dnia' albo tygodnia.. Zależy od tego co ile dodajesz posty. Mogłabyś pisać kto Cię do niej zachęcił i wgl. No nwm :)
    Gratuluje wyświetleń ;D
    A co do pytań to wspomogę Cię ;p
    - Jakie seriale oglądasz? Kogo w nich shippujesz?
    - Jakie blogi czytasz? Linki? Krótkie informacje o czym są ;D

    Zapraszam do mnie -> http://hopeisabitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. serial: rodzinka pl
    blogi; w sumie różne ale z chęciom czytam takie bardziej pamiętniki i może troszkę opowiadań linków nie dam ;) na przykład w jednym z moich postów dałam linka do bloga mojej koleżanki, który jest na prawdę bardzo ciekawy także tam też radze zajrzeć :)

    Izia

    OdpowiedzUsuń