niedziela, 22 lutego 2015

Weekend

Hej!
Co tam u was??? Ja byłam wczoraj na lodowisku i bylo kiepsko bo nie dało się jeździć na prawie całym lodowisku i tylko kawałek byl dobry. Były ze mną 2 przyjaciółki.  Niestety jutro już trzeba iść do szkoły. Ale na szczęście są rekolekcje i ide na 8:15 do 12:35 wiec nie tak źle. A juz w środę mam próbny sprawdzian 6-klasistów. Ale te spr są bardzo łatwe. A teraz wzmianka o zmianach. Pomogła mi moja przyjaciółka. Ale tylko troche nam zajelo to czasu. Napiszcie mi czy wam się podoba. Mam nadzieje że wam się podoba mi bardzo. Ogółem zmiana tak szybko wcale nie nastąpi chociaż... nie wiem. Na początku mialo być pomarańczowo ale w końcu wyszlo na różowo. Przygotowuje sie nadal do tego konkursu. I dosc dobrze mi idzie. Jeśli sie ida to dzis jeszcze bede miala gimpa i bede sama robic obrazki. I moze zmienie ale później. Mam tez pomysl jeszcze żeby zrobic jeszcze 2 nowe zakładki z opowieściami i z obrazkami.
KOMENTUJCIE!!!

Izia

1 komentarz:

  1. Baaaaaaaardzo podoba mi się twój wygląd bloga, jest ślicznie
    Czekam na kolejny post i twoje obrazki ;)
    Pozdrowionka Mima

    OdpowiedzUsuń