niedziela, 15 lutego 2015

I znów do szkoły

Hej!
Ostatnio mówiłam, że kolejny post będzie niesamowity i inny ale myślę, że zrobię to za jakiś czas, a co do tego posta na pewno będzie w nim filmik z lodowiska i może kilka zdjęć z moich ulubionych miejsc. Większość pomysłów będę brała od koleżanek ale wy możecie pisać mi co byście jeszcze chcieli zobaczyć.
Wczoraj były walentynki i w sumie było fajnie, byłam na łyżwach 1h i 30 min. Pojeździłam trochę i już nagrałam filmik który dodam do posta. Zastanawiam się gdzie mogę zrobić zdjęcie, aby ładnie wyszło... w sumie mam takie jedno miejsce, ale to zobaczycie później. Niestety ferie minęły tak szybko, że szkoda gadać. W końcu były to tylko 2 tygodnie. Jutro już idę do szkoły, a w środę mam sprawdzian :(. Mam nadzieję, że postów nie będę wstawiać jakoś inaczej niż ostatnio. Będę się starała wstawiać co najmniej jeden post na tydzień, ale raczej będą częściej. To chyba będzie na tyle.

Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz