sobota, 31 stycznia 2015

akcja i dyskoteka

hej!
Dziś opiszę akcję charytatywną i dyskotekę która odbyła się w mojej szkole. No więc tak akcja też byłą w mojej szkole sprzedawałyśmy ciasta i kalendarze. Strasznie nam się nudziło na tej akcji, bo mało ludzi chciało kupić ciasto lub kalendarz ale było fajnie. A dyskotekę robiła moja klasa więc było świetnie. Tańczyłam wolnego z Bartkiem, bo okazało się, że KTOŚ chciał nas z kłócić ze sobą więc jest już OK. Piszcie mi co macie zamiar robić w ferie zimowe i wysyłajcie linki do waszych blogów. Z chęciom zajrzę na wasze blogi i poczytam o was albo wasze opowiadania. Na opowiadaniach troszkę się znam bo pisze też opowiadania ale tylko dla siebie co prawda kiedyś tam stworzyłam bloga gdzie miałam pisać opowiadanie ale mi nie wyszło, bo nie miałam żadnej motywacji lecz jeśli chcecie abym czasem wstawiała jakieś opowiadania to mi piszcie :)
To tylko tyle na dziś, ale proszę piszcie mi wasze plany na ferie zimowe ;)

Izia


2 komentarze:

  1. Świetny post i dyskoteka też była super :D na początku gdy zobaczyłam nazwę posta to myślałam że chodzi o akcje z Oscarem kiedy sprzedawałyście te ciasta XD XD XD A co do Ciebie i Bartka to słoooooooooodko wyglądaliście na dyskotece ;D ;D ;D Co ja zamierzam robić w ferie???? Chodzić z tobą na łyżwy XD

    a tu masz linka do mojego bloga ;D
    http://lynetterosveltnaolimpie.blogspot.com

    buuuuuuuuuuuuziaczki dla Izki ;-**** ;-**** ;-*******************
    (komentuj mojego bloga bo strzele foch forevvvvvvvvvvvvvver)
    Mima ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nom bardzo słodko muszę poprosić fotografa aby mi zdjęcia skopiować dał, bo inaczej to ja będę strzelać fochy ;) W sumie mogłąm napisać o akcji z oscarem ale mniejsza z tym
    Izia ;D

    OdpowiedzUsuń