czwartek, 12 lutego 2015

Mało nas, mało nas...

Hej!
Czemu dziś nikogo nie ma??? Nikt nie wszedł dziś na bloga, a wczoraj było tylko 5 osób.
Mam do was kilka pytań:
-Dlaczego wy nie pytacie (czas do 15 lutego)???
-Dlaczego ostatnio nie ma żadnych komentarzy???
-Czemu nie wchodzi was ostatnio tak dużo jak wcześniej???

W każdym razie pamiętajcie o tym, że możecie mi zadać każde pytanie jakie wam przyjdzie do głowy. Mam nadzieje, że troszkę pytań będzie, a jeśli jesteśmy przy pytaniach możecie mi pisać co byście chcieli aby znalazło się w przyszłym poście np.: Film, który nakręcę na lodowisku itp.
Przyszły post (mam nadzieję) będzie tym wypełniony, ale wy musicie napisać mi co chcecie abym tam zamieściła. Chcę abyście się udzielali na tym blogu i piszcie mi linki do waszych blogów, do każdego bloga zaglądam. Mamy już 550 wyświetleń, więc bardzo, bardzo dobrze ale i tak gorzej niż bym chciała, bo mam nadzieję, że będzie 1000 wyświetleń do końca marca. Pamiętajcie o konkursie!!!

Izia

4 komentarze: