czwartek, 19 lutego 2015

Przygotowania

Hej!
Co tam u was? U mnie jakoś idzie. Od wczorajszego dnia wiem o konkursie w mojej szkole i się do niego przygotowuje. Muszę nauczyć się dwóch wierszy polskich autorów. Już nawet jeden wybrałam:
                                                          Jerzy Liebert [ czytaj: libert] 
                                                                   Początek Jesieni
                   
Jabłka na drzewach tańczą.
Szum wznosi się i odchodzi.
Słońce nagle przygrzeje,
Wiatr się zerwie-ochłodzi.

Uśmiecham się. W uśmiechu 
Jest cała prawda smutku.
Ale nikt, nikt nie widzi
Jak płacze po cichutku.

I tylko popętane
Na wielkich łąkach konie
Też troskę mają w oczach
I liżą moje dłonie.

Przestrzenie, o przestrzenie!
Jesieni niepojęte-
Owoce i obłoki,
Samotność i zwierzęta.

Ładny wiersz? Według mnie jest piękny. Podoba mi się. Niestety drugiego nie mam jeszcze wybranego, ale zaraz postaram się coś wyszukać i wybrać. Mam nadzieję, że mi się uda przejść dalej.
Na szczęście kończy się już tydzień szkolny i niedługo jest już weekend :)

Piszcie komentarze!!!

Izia

2 komentarze:

  1. Wiersz rzeczywiście przepiękny <3 I moim zdaniem pasuje do ciebie :)
    a o fragmencie z tego wiersza już wspominałaś w innym poście "W uśmiechu jest cała prawda smutku" przypadek? Nie sądze... ;D Znałaś ten wiersz wcześniej czy to rzeczywiście przypadek? XD w każdym bądź razie jest piękny i poetycki i pasuje do ciebie :) :) :)
    Pisz szybko następny post i może jakieś opowiadanie wstawisz...??? ;) Oby tak :) Będe czekać ;)))))))))))

    buuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Zomiju

    OdpowiedzUsuń
  2. co do opowiadania będziesz mi musiała troszkę pomóc, gdyż chciałabym zrobić sobie zakładkę ale jak mi się uda samej to ci jutro powiem XD XD XD
    A co do wiersza to znaszego podręcznika XD XD XD przypadek nie bo ten tekst na lekcji wtedy omawialiśmy :)

    Izia ;-* ;-* ;-*

    OdpowiedzUsuń