sobota, 8 października 2016

Mój pokój!

Hej?
Co tam u was? Ja ostatnio nareszcie posprzątałam w pokoju więc mogłam porobić zdjęcia dla was i je tu wstawić :). Zapraszam więc do obejrzenia mojego skromnego małego pokoju.

Zacznijmy więc może od kącika sypialnianego. Mam rozkładany fotel, obok którego stoi szafa z dużym lustrem. Na potrzeby moich ćwiczeń przez ostatni czas między łóżkiem a szafą leży moja piłka do ćwiczeń.
Nad łóżkiem mam dużą foto-tapetę która cudownie (moim zdaniem) pasuje do koloru ścian.

Następne jest biurko, które stoi przy tej samej ścianie co kanapa, mam na nim monitor i inne pierdółki. Obok biurka, a właściwie połączona z nim jest moja półka na rzeczy szkolne i ozdóbki ^^.
Obok biurka mam również tablice korkową.
Obok tablicy mam okno. Na parapecie stoją ostatnimi czasy moje ulubione kadzidełka i kominek, a także świeczki.
Zaraz obok okna jest szafka z książkami i komoda. Na której stoi jeszcze moja różyczka z urodzin :).
Nad komodą wisi półka z kolejnymi ozdobami.
Obok mam jeszcze powieszony sznurek ze zdjęciami i cytatami.
Potem są drzwi które mam zamiar trochę inaczej udekorować (naklejałam te naklejki jak miałam jakieś 9-10 lat).










Więc to by było na tyle jeśli chodzi o mój pokój. Mam do was pytanie, a mianowicie:
Czy chcielibyście bym pokazała wam jakie kadzidła, świeczki i woski posiadam?
Do zobaczenia,
Izia

1 komentarz: