niedziela, 23 października 2016

Końcówka października i Halloween

Hej!
Co tam u was? Ja niestety ostatni tydzień spędziłam na nauce i weekend także na tym samym... Zero czasu na odpoczynek, no po prostu masakra. W przyszłym tygodniu mam 5 prac klasowych. Co z tego, że w tygodniu mogą być tylko trzy, wpiszemy jako sprawdzian. Ehh...

Ale na szczęście nie jest jakoś bardzo źle. Daję radę.

Więc jak już mówiłam jest końcówka października, co oznacza iż zbliża się halloween. Chciałabym ten temat trochę rozwinąć, bo wiem, że budzi on dość spore kontrowersje. Więc tak:

1.Uważam, że dzieci których rodzice na to pozwalają i pilnują tych dzieci w należyty sposób, mogą się przebierać i zbierać cukierki. Mi osobiście sprawia frajdę przebieranie się. Myślę, że wszystko jest dla ludzi i stwierdzenie "To jest satanistyczne święto" NIE JEST w 100% prawdziwe.

2.Mam również świadomość tego, że nie jest to święto religijne i, że wczasie takiej zabawy może stać się dużo złych rzeczy. Nie raz słyszało się o porwaniach w czasie zbierania cukierków. ALE NIE PRZESADZAJMY jeśli dziecko ma dobrą opiekę nic mu się nie stanie.

3.Myślę, że takie 7-9 latki nie myślą po tym jako o satanistycznym święcie, tylko jako zabawie i przebierankach. Moim zdaniem to trochę tak jakby zabronić karnawału, bo dzieci przebierają się za wymyślone postacie.

To chyba tyle chciałam wam napisać na temat tej zabawy, ja "obchodzę" halloween, ale jest to tylko jakaś imprezka z koleżanką i siostrami, obejrzenie jakiegoś fajnego horroru i zjedzenie czegoś dobrego ^^.

To tyle w tym poście.
Do zobaczenia,
Izia

Ps. Przepraszam że nie ma zdjęć, ale ostatnio nie byłam na żadnej sesji, ani nie robiłam żadnych ciekawych.

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się hallowen niestety w Polsce nie jest tak obchodzone jak zagranicą :/
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń