piątek, 30 września 2016

Katorga czy luz tego tygodnia?

Hej!
Jak tam u was? U mnie ten tydzień był dość spokojny i luźny w porównaniu do poprzednich. Zacznę może od tego, że nie miałam jakiegoś nawału obowiązków, więc nie było mi ciężko zając się jedną z moich pasji jaką jest rysowanie, niestety moje rysunki które zaczęłam w tym tygodniu nie są jeszcze

skończone więc wam ich nie pokażę, ale pokaże wam mój jeden rysunek, który w sumie też nie jest skończony, ale jest w fazie ostatnich poprawek.

Mam nadzieję, że obrazek wam się podoba :). Rysunek był tworzony w poniedziałek na zajęciach z rysunku w domu kultury w moim mieście.
Ostatnimi czasy staram się produktywnie spędzać czas, niestety na bloga mogę wchodzić tylko w weekendy, w sensie pisać więc posty będą prawdopodobnie pisane rzadziej chyba, że w weekendy najdzie mnie taka wena i będę pisać więcej postów na cały tydzień.
W sumie to moja rutyna jest dość nudna, ponieważ rano wstaje do szkoły potem z niej wracam i jem, obiad i robię lekcje. Ewentualnie potem idę na zajęcia dodatkowe, jeśli takowe posiadam w danym dniu.
Przez mój uraz kolana (niestety jeszcze się nie wyleczyłam od maja) nie jestem w stanie robić wszystkiego do końca tak jak inni. Mam problem z dłuższym chodzeniem przez co po dniu w szkole jestem okropnie zmęczona i bardzo mocno boli mnie kolano.
Mam nadzieję, że podoba wam się ten post, chociaż jest on bardzo krótki.
Pozdrawiam,
                                                            Izia

1 komentarz:

  1. W tym tygodniu masakra :/ następny tydzień będzie spoko (chyba) hah :D♥
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń