piątek, 1 lipca 2016

Plany na wakacje

Hej!
Co tam u was? U mnie super, noga nadal mnie boli i w sumie nadal nie wiadomo co z nią będzie, ale i tak mam dobry nastrój (dzięki Bogu). Więc tak przechodzimy do tematu głównego, WAKACJI. Jak pewnie duża ilość osób wie ten rok szkolny skończył się 24 czerwca i w teorii od wtedy są wakacje.
Wyjazdy
Ok, zaczniemy od najbliższego wyjazdu, którym jest jutrzejszy wyjazd pod namioty nad jezioro. Będziemy skakać z pomostu (a właściwie kto będzie skakał ten będzie skakał -_-). Na ogół za pewne będziemy jeździć na dużo tego typu wyjazdów. Jednym z planów o których wiedziałam już od stycznia (?) jest wyjazd na mazury, również pod namioty na świetne pole namiotowe (był już o tym polu post).
Lista
Mam zamiar (a właściwie zaczęłam robić) listę z rzeczami do zrobienia w wakacje. Od przeczytania jakiejś książki po pójście gdzieś itp. Nie zamierzam zmarnować ani dnia wakacji. Może później wstawię wam zdjęcia gotowej listy.

Niestety muszę kończyć tego posta, bo muszę posprzątać i spakować się na jutrzejszy wyjazd,
Do zobaczenia,
Izia

1 komentarz:

  1. Hej, wybacz, że tak późno odpisuję: tu Fermatka z fermataxxl.blogspot.com Ja na razie jeszcze nie rozplanowałam wakacji, ale... postanowiłam, że idę na dietę i nawet poszły już 4 kg od 3 tyg. :D
    Też chciałabym jechać na jakąś wycieczkę pod namioty, może spróbuję coś takiego skombinować... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń