piątek, 15 lipca 2016

Centrum Eksperyment

Hej!
Co tam u was w ten deszczowy czwartek? Ja od 8 jestem na nogach, o 9:25 już stałam na przystanku autobusowym jadąc na rehabilitacje (wstaje już od czwartku o 8 i umieram z tego powodu). Od rana padało więc zostawiłam jedną kule w domu i w jednym ręku trzymałam kule a w drugiej otwarty parasol (na szczęście nie wiało). Dzisiaj wyjątkowo szybko weszłam na zabiegi (krioterapia, laser i pole magnetyczne) i już około 10 przyjechał po mnie tata z siostrami aby pojechać do Gdyni do centrum Eksperyment.

Na miejscu byliśmy koło 11 i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ogromne kolejki. Na szczęście mieliśmy wcześniej wydrukowane bilety i mogliśmy wejść bez kolejki :). W środku było bardzo fajnie, na prawdę miło się zaskoczyłam. Byłam tam wcześniej w 3 (?) klasie i dużo się zmieniło. Polecam wybranie się do tego miejsca :).
Do zobaczenia,
Izia
Ps. Posta pisałam wczoraj więc jest tak jakby wczorajsza data teraźniejszości, jeśli ktoś wie o co mi chodzi :).

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam się wybrać, od 6 lipca mają nawet nową wystawę eksperymentów związanych ze sztuką.
      Pozdrawiam,
      Izia

      Usuń
  2. Ciekawy blog!♥

    http://mary-em.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również tam byłam :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam że jest coś takiego, ale może być ciekawie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń