niedziela, 26 czerwca 2016

Meet up 2016

Hej!
Wczoraj (sobota) odbył się Meet up 2016 w Gdańsku. Jak za pewne się domyślacie w końcu udało mi się uczestniczyć w tym wydarzeniu. Było bardzo, bardzo fajnie.
Na miejsce dojechaliśmy około 10:50 (zaczynało się o 11:00) po czym prawie od razu weszliśmy na teren spotkania.

 Na samym początku czekałam na autografy i zdjęcia, kolejka była bardzo długa. Gdy w końcu dopchałam się do barierki udało mi się zrobić cztery zdjęcia z youtuberami i zdobyć dość sporo autografów.



















O godzinie 14:00 było show Reziego, udało mi się stanąć całkiem z przodu więc wszystko doskonale widziałam. Jego show skończyło się o 15:00, po czym razem z tatą i siostrą pojechaliśmy już do domu. 




Wszystko było świetnie zorganizowane i raczej nie było problemów.
Do zobaczenia,
Izia

3 komentarze:

  1. Super! Też miałam okazję tam być - było świetnie! Na moim blogu również post z tego event'u :)
    Obserwuję ^^ Zapraszam do mnie, do poczytania i obserwacji jeśli się spodoba :D
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wzieła bym udział w takiej imprezie :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym kiedyś uczestniczyć w takiej imprezie :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń