sobota, 24 stycznia 2015

problemy, problemy i jeszcze raz problemy!!!

hej!!!
Pewnie myślicie, że życie troszkę przypomina bajkę, ale tak nie jest. Ja doświadczam tego każdego
dnia, za każdym razem jak z kimś rozmawiam. Wczoraj dowiedziałam się, że mój chłopak jest ze mną tylko dla zabawy to znaczy i tak mam nadzieję, że to kłamstwo i dziś mam zamiar z nim porozmawiać, ale nie wiem czy będzie to zwykła rozmowa. Sądzę, że może to być po prostu koniec nas. W domu mam też dużo problemów co chwile mam jakieś szlabany, a w szkole cały czas gadają:
"O a może kupicie już sobie suknie i garnitur?!"
"Iza powiedz na ile kochasz Bartka?!"
"Powiesz dlaczego nie odzywasz się do swojego męża?!"
Wiecie jak mnie to denerwuje?! nie mogę tego już wytrzymać, a wszystko zaczęło się od tego, że ktoś rozpuścił plotę o tym, że mam chłopaka!!! Zresztą wiem kto był... MOJA PRZYJACIÓŁKA!!!
Nie wiem jak wytrzymam kiedy już nie będziemy razem, bo nie odważe się powiedzieć tego całej klasie ale też nie dam rady słuchać tego całego gadania. Naszczęście mamy weekend i nie muszę narazie się tym martwić, ale nie wiem jak dzisiaj przejdzie ta cała rozmowa. I to w sumie wszystko tak myślę.PISZCIE KOMENTARZE, a niedługo mamy już 300!!!

Izia

4 komentarze:

  1. Nie wiem czy mi uwierzycie alw juz wszystko pod kontrola wiec nie ma sie co martwic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi Iza ze Bartek był z tobą dla zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi Iza ze Bartek był z tobą dla zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko ok po prostu pewien KTOŚ chciał nas skłócić

    Izia

    OdpowiedzUsuń