piątek, 16 stycznia 2015

mialo byc krótko ale wyszlo odwrotnie

Hej
z racji tego, że już 200, a nawet więcej weszlo na mojego bloga bedzie mala zmiana w blogu. Bedzie niespodzianka... ale nie zaden konkurs czy cos tam a po prostu coś fajnego!!!
 No wiec to tyle w tym bardzo krótkim poscie...
dziekuje tez za oba pierwsze komentarze i wow naprawde dużo was doszlo w tym tygodniu. I jeszcze taka niespodzianka dla moich przyjaciółek jutro... albo dzisiaj bedzie link do ich bloga a moze teraz niech ja sobie przypomne hm...


lynetterosveltnaolimpie.blogspot.com

wejdzcie tam bo warto i piszcie komentarze!!!
I musze tu konczyc wpis bo pisze to bez wiedzy rodzicow i dostane szlaban jak sie dowiedza ze siedzę na sprzecie elektronicznym... ale dlaczego powiem dopiero jak sie spytacie wiec spytajcie bo chce wam powiedziec...
I jeszcze jedna informacjia jesli chcecie abym podpisywala sie izia zamiast izabela napiszcie ktore lepsze a ja podlicze glosy i to co bedzie mialo wiecej glosow wygrywa

Izabela

5 komentarzy:

  1. Dzięki za linka do mojego i zońki bloga :) :) ;) ;) :) co do niespodzianki to będzie trzeba ją omówić... ;) (sorry że nie sms alle nie mam kasy na koncie XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. czm dostaniesz szlaban ? :o
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bo siedziałam nielegalnie jeśli wiesz o czym mówie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami mam takie szlabany. ;p

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń