środa, 14 stycznia 2015

szkoła szkoła szkoła....

Hej :)
Jak tam się czujecie po pierwszych dniach szkoły czy pracy? bo u mnie nawet dobrze w każdym razie za jakiś czas pojawi się u mnie na blogu dość specyficzny wpis, ale to zobaczycie jak się już pojawi ;).
Ostatnio niewiele się dzieje w szkole i w domu. Ostatnio miałam iść na spotkanie z moim chłopakiem ale nie wyszło przez deszcz :( :( :(. Niestety nie mogłam się z nim spotkać ale dziś widziałam się z nim w szkole. Musiałam się ostatnio uczyć histori której nie cierpię!!! Dziś nic nie robiłam w sumie...
hmmm................ byłam w szkole i pani na angielskim pokazała nam spr szóstoklasistów ale tylko próbny. miałam 36 na 40 ale to tak nie chwaląc się no w każdym razie nie mogłam nic innego robić bo była nieciekawa pogoda i dziś musiałam siedzieć do 15:20 w szkole. I potem było bardzo ciemno... no... może nie bardzo ale było już szaro wiec moja mama nie pozwoliłaby mi wyjść, a mój chłopak mnie unika :(. a niedługo mamy dyskotekę w szkole taką karnawałową i mamy się przebrać ja się umaluję i założę wysokie buty, no i wgl będzie fajnie.
no to może napiszecie mi jakiś komentarz i wogule bo jak nie to bede zla ale i tak będę pisać bo to bardzo lubie ale dzięki komętarzą będę napewno robić to chętniej.

Izabela

2 komentarze:

  1. Aby wszystko było pięknie i czytelnie wszystko sobie wypunktowałam. mam tylko nadzieję, że się nie obrazisz, bo nie chcę cię zniechęcać do pisania. Chciałabym cię również zaprosić na mojego bloga: sennikmysz.blogspot.com

    Dobre strony twojego bloga:
    -Wygląd. Nie jest tak źle, jak mogłoby być. Jak na autorskie wykonanie jest dobrze.
    -Forma. Podoba mi się, że piszesz te posty tak, jakby to był e-mail do twojej przyjaciółki. Jest wstęp, rozwinięcie i zakończenie. Nawet podpis!
    -Chęci. Jak debilnie by to nie brzmiało sam fakt, że piszesz, że próbujesz się udoskonalać, że robisz coś nowego, że nie boisz się wyzwań jest na plus.

    Wady twojego bloga:
    -Ortografia, interpunkcja. Co prawda nie jest z tym bardzo źle, ale "hmmm................" załamało mnie do głębi. Jeśli masz ochotę policzyć kropki. Podpowiedź: Rozwiązaniem nie jest liczba trzy. Na prawdę mogłaś napisać to poprawnie.
    -Emotikonki. Jest to zło wcielone. Należy usunąć je z wpisów.
    -Styl. Używasz języka potocznego, najprawdopodobniej nie czytasz kilka razy tekstu, aby nanieść poprawki. Piszesz mało rozbudowanych zdań. Aby to poprawić wystarczy chwilę poćwiczyć, poczytać inne blogi i porównywać je do swojego. Wyrobisz się raz dwa.

    Pozdrawiam, Noku.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za ten komętarz i postaram się to poprawić ale i tak dzięki co prawda emotki to mój styl i nie każdy może je lubić postaram się poprawić wszystkie błędy i jedyną żeczą jest to że raczej nie przestane stawiać emotikonów chociarz może...

    OdpowiedzUsuń