niedziela, 3 kwietnia 2016

Wiosna

Hej!
Od sobotniego poranku czuję się wspaniale! Tak jakbym kwitła razem z kwiatami i zaczynała się razem z wiosną! Od sobotniego poranku mam cudowny nastrój. Więc tak w sobotę rano w sumie nic się nie działo, potem z moją siostrą i koleżanką wyszłyśmy z moim psem na dwór. Lucky uwielbia frisbee, więc zabrałyśmy je ze sobą. Nie łapie go w locie ani nic takiego, ale za nim biega i "ucieka", ale nigdy nie za daleko. Nie pozwala się złapać, lecz gdy już się go złapie można znów mu rzucać i go gonić. Uwielbiam to zwłaszcza dla tego, że mamy tak cudowną pogodę.

Później po powrocie poszłam z moją przyjaciółką na spacer do parku, miałyśmy plan aby iść do lasu na górkę, ale nie miałam na to ochoty. Bawiłyśmy się super. Turlałyśmy się ze wzgórza w parku z którego zimą zjeżdża się na sankach. Biegałyśmy i w ogóle wszędzie było nas pełno. W czasie powrotu do domu też nie szłyśmy normalnie. Tańczyłyśmy, biegałyśmy i śmiałyśmy się do rozpuku.

A dzisiaj, dzisiaj rano poszłam do kościoła jak zwykle w niedziele. Po kościele pojechaliśmy z moją rodzinką na rower. Zrobiliśmy 28 kilometrów. Po powrocie pojechaliśmy jeszcze do babci na obiad. Gdy wróciliśmy do domu wyszłam na chwile z domu, chciałam powtórzyć wyjście z soboty ale moja przyjaciółka nie mogła wyjść więc zaraz wróciłam do domu. Teraz zajmuje się malowaniem po cyfrach i ogarnianiem się na jutro do szkoły. Na szczęście dobry humor mnie nie opuszcza więc mam nadzieję na świetny poniedziałek. Zwłaszcza, że mogę zobaczyć się z XYZ.

A jak wy spędziliście ten weekend?

Do usłyszenia,
Izia

2 komentarze:

  1. Jaki słodziak! Ja w ten weekend byłam na zakupach ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to cudowny czas ;3 Jaki fajny piesek ;D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń