niedziela, 17 kwietnia 2016

Długi weekend.

Hej!
Co tam u was? Ja aktualnie oglądałam film Dirty Dancing i mega mi się podobał!
W każdym razie mam wolne do środy włącznie z powodu egzaminów gimnazjalnych. Życzę powodzenia trzecioklasistą na teście! Więc opowiem wam trochę o moich planach i o tym co robiłam już od piątku. Więc tak w piątek wróciłam do domu i razem z tatą i siostrami poszłam do pizzeri na kolacjo-obiad, Po czym zostałam już w domu i trochę czytałam. W sobotę około 10 godziny pojechaliśmy do babci. Tata musiał wymienić coś w ciężarówce i ją umyć. Potem zjedliśmy obiad, trochę jeszcze popracowaliśmy przy samochodzie i pojechaliśmy do domu. Po powrocie do domu poszłam na dwór z moją przyjaciółką był plan aby iść do lasu szukać drzewa na domek na drzewie, ale zaczęło padać więc siedziałyśmy na placu zabaw. Później przyszła do mnie na noc ta przyjaciółka i oglądałyśmy filmy, obżerałyśmy się i gadałyśmy o pierdołach i sprawach trochę ważniejszych.  Zasnęłyśmy w ciuchach. Dzisiaj rano znów przeszłyśmy do gadania i oglądania filmu, Po czym zjadłyśmy śniadanie, ubrałyśmy się i poszłyśmy do kościoła i koleżanka poszła do domu. A co do planów to po obiedzie myślę, że udam się do lasu znaleźć te drzewo. Idziemy do lasy znaleźć drzewo XD.

W poniedziałek muszę iść do szkoły na jakąś tam próbę z polskiego (Pani chyba się na mnie uwzięła z tymi konkursami i przedstawieniami.). We wtorek mam judo i chór, a w środę za pewne będę się przygotowywać do szkoły.
No to chyba na tyle :)
Do zobaczenia,
Izia

1 komentarz: